Saturday, October 9, 2010

cause ur life,i'll just say

assalamualaikum,
daa dengar lagu U-KISS yang baru?(tak tahu?kan dia orang buat comeback?ish3.. :P)cis,belagak! aku paling suke part chorus memang best!


ade tak tengok comeback dia orang kat Music Bank?aku tak tengok yang live pon,sebab sekolah sesi petang T^T ,apelah gunenye internet kat rumah?search je sudah dapat!ahaha XD



ending dia keluarkan sapu tangan kan?suke2 :p korang tahu x yang dalam member U-KISS nie,aku paling minat spe?korang rase sape?jeng.jeng.jeng!


누구?


Real Name: Shin Dong Ho (신동호)
Also known as : Cute Maknae Dong Ho
Birth date: June 29, 1994 (1994-06-29)
Family: Parents, Older Brother
Talents: Golf, Drums, Chinese, Soccer
Facts: He studied in Beijing so he could communicate in Mandarin.
Favourite song : ShinSeungHun - 날 울리지마 + 처음 그 느낌처럼

Trivia:

♥Dongho is the maknae of the group, being born in 1994.
♥He once mentioned in 'Kiss the Dream' that although people expect him to act like a grown-up, he likes his self as a kid.


* Extra Info: for a maknae, some people say he has a deep singing voice compared to the hyungs like Kevin.



kenapa aku minat dia?ehem :P,malu tahu nak confess!eceh confess~err,korang penah tengok U-KISS Vampire?dalam show tuu,dia orang groupkan member2 U-KISS nie ke dalam darah yang satu jenis!malas laa,nak terangkan.watch laa sendiri =.=''
죄송합니다 ~~ huhu,dalam show,tuu Dongho,ni dalam darah B,dia orang cakap orang yang berdarah B nie,tak akan kesah apa2 yang berlaku,kecuali ia amat penting!jadi,dalam otak aku nie,daa terfikir!kalau laa dia nie pentingkan benda yang penting je,mestila dia buat tak tahu dengan perempuan lain kecuali,orang tuu penting,macam,mak dia?makwe dia=aku la!ish,korang nie! okeyh2 laa, aku X nak stop dreaming nie,ahakz!



you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: