Wednesday, October 13, 2010

mimpi itu petanda?

assalamualaikum,petanda apa?tak tahu laa,kata orang mimpi tuu mainan tidor?tidor pon nak bermain ka?aku hilang pemadam,so dalam berapa hari entah,aku termimpi,aku jumpe pemadam tuu~bila esok paginye,sepupu aku cakap kat aku,''nurul pemadam nurul kat ain'',ahaha,kebetulan?
tak tahu laa aku,alaa!bencinye! exam!sibok laa!pegi laa balik!=.='' minggu depan je.entah tak tahu bila nak ulangkaji nie!kawan aku ajak study sama2 ari jumaat nie~masih memikirkan lagi nie,(nampak sangat pemalas!)tak,bukan malas,cuma.cuma.yela!aku malas!tapi tak pelaa,aku nak pegilaa~okeyh Amirah kite pergi ye~aku demam,huhu,aku nak makan daa tak ada mood da!sebab tak ade rasa!huhu,aku doakan korang boleh jawab laa exam ye~itu je yang aku mampu buat~

p/s:yaa!ingat ko lelaki ko bagus laa!pi daa!ingat ko lawak ahh!aku tak paham ahh,apa yang ko cuba cakap!sorry!aku tak layan orang cam ko!sorry,aku tak kenal ko laa!



you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: