Thursday, October 7, 2010

Touching nye lagu nie :*)

Align Centersalam,ohoho,daa lme x update blog,(mksud:entri sendiri,bederet tag!Alhamdulillah~)jom kite dengar lagu ni~jom touching2~bukan touching sentuh2 ye!kang ade yang kne sepak aku nie!siapa faham mungkin pernah merasai keadaan seperti ini..ehehe



best x?best kan?

translation for dialog:

in the begining

guy:Hey, do you think I’m crazy? Did you think I would keep dating you? Don’t be a fool. Let me live with some style. I’m giving you a warning, don’t mess with me. If you do I will kill you!”

in the alley(middle of mv)

girl:let go of me!” Then she says “So your still wearing the clothes I gave you?”

guy:When I say lets stop STOP!”. Jeez your Jacket!"

ni lagu japan,paling minat ahh~naruto,kekeke




best kan?ehehe :P cantik header?ahaha,ksian Kibeom(baju oren) muke ade cat putih laa~sebelum aku suke K-pop nie,aku memang minat j-pop dulu.ni sebabnye,sebelum nie rumah aku mane ade astro,selalu laa tengok cerita2 kartun kat tv3.kan dulu memang musim naruto.lagu2 pon best!ada tulis lirik lagu naruto dalam satu buku.tapi daa hilang!sedih tau?huhucam ne aku boleh minat k-pop?aku minat ni pon,sebab ade jumpe lagu suju parody so,klaka laa..pastu kawan aku ade tanye ''dirah pernah dengar lagu SHINee-ringdingdong?''aku cari ahh kat utube,mule dgr mmg kelaka*sorie,ttbe boleh sangkut!so sejak dari tuu minat sgt2 dengan korean nie,ahaha,kalau aku laa nak minat sesuatu group korean nie,aku tengok lagu dia,pastu tengok maksud,kalau 2-2 cantik!chop!itu aku punye,ahaha XD



you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: