Thursday, November 4, 2010

siapa laa saya nie?

assalamualaikum :)

lamanye tak update belog muahahaha XD,takdak cita laa,actually kena tag dari akk murni,daa lama akak ni jerit kat cbox,tapi tak amek2 pon~jahat!ahaha,sorie akak :*)

MENCARI IDENTITI BLOGGER (=.='')

once you've been tagged,u r supposed to write a note with 25 random things,fact,habits or goal about u! if i tagged u because i want to know more about u~

ouh,akak murni nak kenal saya?siapa laa saya nie? :P okeyh2 kita mula :D


(1)pakai cermin mata 0-0
(2)pelik
(3)KISS ME's ^^
(4)korean fanatic!
(5)novel and novel
(6)suka barang kawaii :D
(7)lahir 070897 ^^
(8)boleh baca korean character ;S
(9)amek 9 subjek kat sekolah =.=''
(10)lebih suka alone~best tahu! XD
(11)saya suka tido! bangun
(12)5 orang beradik
(13)saya lebih suka mendengar dari bercakap
(14)lalai itu saya*huhu
(15)saya buat lawak orang gelak(mungkin ketawa kesian kot)
(16)saya suka ketawa
(17)sebab saya suka ketawa banyak saya pelupa :*(
(18)kekadang saya pekak
(19)peramah ke pemarah ??
(20)saya rindu kawan lama saya
(21)kata2 saya pegang > semua yang terjadi ada hikmahnya!
(22)....
(23)...
(24)...
(25)

PAT kali nie menurun laa :*(sebenarnya daa wat tag camnie >25,kenapa dengan 25 ada ong ka?



you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: