Tuesday, March 15, 2011

idk what to put as tittle so this are title,LOL

Assalamualaikum :)

waa,lama gila tak update,hehe,sampai ada dua tiga followers lari tahu!haha,serve me right T^T,takpe2 kita kena lah cool kan?biarlah takkan nak paksa kalau dah tak suka :)aku pun tak suka kena paksa so aky paham la orang kena paksa macam mana,okeyh daa merepek :D

Alhamdulilah da lepas ub1,senang kacang,tapi sedih kenapa tak boleh score tinggi?mungkin takde rezeki,huhu,setakat ni baru dapat 5 paper,3 A 1 B 1 C (LOL,Kemahiran Hidup cikgu practical da bocorkan soalan still dapat C,cikgu practical memang baik)

macam terjadi kebelakangan ni kan?TSUNAMI?


credits kawan sekolah rendah aku :) tak tahulah dia dapat dari mana?sementara masih ada waktu banyakkanlah bertaubat,apa2 boleh jadikan?da macam2 berlaku sekarang,T___________T

kalau korang bukak fb mesti lambat kan?bagi aku sebab lambatnya fb kerana da nazak means kan katanya dah nak tutup kan benda tu? but kata abang aku punya kawan ramai orang jepun tengah mencari ahli keluarga kat fb?wallahhua'lam.Alhamdulillah again sebab akhirnya dapat gak tukar blog aku ke warna kelabu~ :) sedih terbuang post yang kim hyung jun buat parody lagu shut up :D

you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: