Monday, January 23, 2012

thanks to Allah :)

Assalamualaikum,long time not update right,i wrote this in english to practise my BROKEN englishh,seriously,pastu nak lah practise cakap B.I ni ye lah dah sweetheart orang sana nak wat cam ne? :D #lolperasan

actually aku kena buat homework yang bertimbun,ya Allah,setiap mata pelajaran mesti ada homework T^T sedih je,ustaz ajar B.Arab cakap nak bagi oleh-oleh,serious fikir ustaz nak cuti mana-mana then bagi oleh-oleh kat kitaorang ghupe-ghupenya bagi homework hmm,sudahh.

tapi tak buat lagi homework,tiba-tiba rajin nak menaip sesuatu,aku dah jadi anonymous kot kat blog aku sendiri,so boleh lah nak luah apa yang tak kena dalam hati tanpa menyakitkan hati orang-orang yang aku kenal.pastu pulak aku baru balik cuti dari Cameron Highlands,strawberry maa.

aku tak tahu lah aku da buang atau tak post-post yang berkaitan dengan en.H,sebab aku macam ''ROMBAK'' balik aku punya post,so yang tak berkaitan atau ada my Ug Lee face aku buang je (kata jadi anonymous,so muka mana boleh ada wehh).ah,aku nak cerita yang aku tahu dia kerja kat mana sekarang,haha. panjang jodoh aku dengan dia LOL (Lia kawan aku je tahu pasal ni,malas nak cer dengan Ami --'',kang dia yang eksaited lebih,ciss)

currently aku macam minat pulak meow setelah banyak keluar dekat dashboard tumblr aku,alah lagipon meow kan memang comel,hehe.haa,lagi satu! my mama and uncle said that i was looking tiny,but was just my upper body,damn seriously my lower body memang besar pon,so kena work harder bahagian bawah ni,tsk.banyak inspiration from tumblr kot, selalu tanya banyak sangat soalan kat sini,jangan risau dia mesti akan balas punya > click here < my inspiration from > here <

sibuk je nak suka apa yang aku suka,ciss!selalu macam tu,penyibuk itu budak --'' Alhamdulillah~ sebab Allah izinkan apa yang aku nak buat dan apa yang aku nak,harap 27 or 28 or 29 i can go that Karnival Buku 2012 Karangkraf Amin~ Assalamualaikum :)


you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: