Tuesday, January 8, 2013

Pabila hati mengatakan sayang

Assalamualaikum to you,you and you

Alhamdulillah,hari ni dan semalam ok dan happy.weeeeee.Aku sedih k,kalau Ami pindah walaupun aku cakap tak sayang dia kat orang lain,just Ami don't forget me you are happy when the happy moment is not me the make up the moment.Just please.Love you forever,In Shaa Allah

Amiiiiii..Kau terlalu baik,aku yang jahat,jahat sangat.You always be there when I need friend.Im sorry sangat sangat.Tak adil kalau aku nak tak suka dengan kau sebab H.Tak penting pun dia.Ya Allah,guide my heart http://www.smileycodes.info Aku harap sangat kau akan jumpa kawan yang lebih baik.heeee.Kalau kau tahu apa yang aku dah buat kat kau,mesti kau rasa menyesal gila kawan dengan aku.KALAU KAU BOLEH TERIMA KEKURANGAN KAU,KENAPA TIDAK AKU? maaf kan aku,seribu kali maaf tidak akan cukup bagi aku..Menyesal pun aku rasa tiada guna.Kalau kau buat perkara sama apa yang aku buat.aku tak kisah.sebab aku buat kat kau macam tuu..Tapi orang lain yang buat macam tu kat aku.Aku rasa kepedihan itu Ami,maaf kan aku. AKU GEMBIRA KAWAN DENGAN KAU AMIRAH http://www.smileycodes.info May Allah be beside you always,love me ur terrible friend /sad me,sad/

Footnote:
4KAA2,tolong lah jangan tambah orang lagi,har har jahat gilaaa.Hey you Hisyam,idc if you are a silent person but just Ihope you are not a baran person.Because I saw orang pendiam ni macam baran,sebab dia simpan dalam.Emm tak tahulah.To 4KAA2 peopless,I hope you dont get annoying with my bising mulut,my ugly laughter,my gangster looking.MIAAN thats me.so terima lah aku... http://www.smileycodes.info



you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: