Sunday, December 12, 2010

i can do it ! \(^.^)/

assalamualaikum :*


salah satu sebab U Kiss nie jadi pilihan aku sebab diaorang berSEMANGAT!yeah U Kiss,yeah me~ kekadang time aku tengah sedih akutengok variety show diaorang memang tak menjadi sedih aku,ahaha,diorang HAPPY~aku sangat suka :D U Kiss u are my BFF~(^v^)


_______________________________________________________

dapat tag dari: akak tiera thanks a lot with love~

(1) nama blog anda dan kenapa letak nama tu?

사랑,idk saja2 letak korean character,maybe :D

(2)nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea tu?

http://drazcute.blogspot.com,tanya akak aku .

(3)apakah method dalam penulisan anda?

kalau aku cakap matematik okeyh tak?

(4)apakah perasaan anda melihat blog orang lain cantik drpd anda(kdg kdg blog anda cantik,tp merendah diri)

takkan nak menangis pastu hantuk kepala kat dinding pulak?kalau korang macam mane?

(5)bilakah blog anda diwujudkan

260309 > 2 hari lepas saya minat SHINee,muahaha
aku minat U Kiss >110910~ *asal laa budak nie?*

(6)siapakah yang pertama menjadi follower anda dan tahu tentang blog anda?

aku,ahaha,tak tahu ape2 tibe ade kotak follower,aku tekan then Followers(1),akak aku yang buat kan,so akak aku laa.

(7)tag kepada 5 blogger

Akak Lieyana

Akak Ainaa

Akak Siti

Akak Zaty

Akak Dyra
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

You.You.You. U Kiss and Bravesound :D

_______________________________________________

this message to Alexander : hey,you.jangan lebih2 ye kat variety show We Are Dating,okeyh?saya still di sini,boleh lihat apa yang berlaku*ahaha,berangan tak sudah.lol*

p/s:tapikan,aku tengok Alexander tak de interest ouh dalam We Are Dating nie,tengok memek muka dia,hey,ini aku laa,daa berapa lama kenal Xander nie*lama laa sangat*takyah lama pon takpe,sebab aku ni kan Kiss Mes(U Kiss fan called) yang tegar,so setiap variety show yang diaorang ada,aku*InsyaAllah*daa tengok,huhuhu,korang tahu kan Xander nie CHEERFUL dia seMACAM sikit kan?kalau dia HAPPY,memang tak ingat dunia,tapi bila kat variety show kali nie cam dia buat2 happy paham?bukan dengan rela hati,tak tahu laa dalam hati dia,huhu,aku tak suka,nampak tak NATURED.huhuhu,idk,i cant judge a book its the cover right??maybe dia tak ngam lagi,dia kan TAK pernah and TAK bersedia dengan situasi begini(means=berCINTA)what can i do??

We Are Dating ep 1 , tapi tak de english subtittle.buat muka paham jelaa,kalau diaorang gelak korang pon gelak okeyh?lama2 biasa laa tuu,ala bisa tegal biasa~


you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: