Tuesday, February 28, 2012

when it repeats


ada seorang abang form 6 ni,serious aku cakap kalau aku tengok muka dia mesti nak gelak (gatal) aku tak tahu kenapa,aku dah lupa bagaimana kah aku jika bila aku nampak en.H,ok abang tu namanya Zulhilmi,tengok muka baik je,aku takleh kot kalau nampak muka yang baik-baik ni lagi-lagi tahu yang dia memang baik,lol

tangan+kaki dia melecur,idk la this is true story or not lah kan,but ada orang cakap yang tangan+kaki dia melecur disebabkan dia sedang memasak,pastu nak tolong nenek dia pakai kan telekung (nenek nak solat),nenek nya mungkin tak sihat so nak tolong lah,idk lah kan mungkin dia terlupa tutup api dapur,so api tu macam sambar langsir,pastu mungkin dia try nak matikan api kat langsir tu kan,MUNGKIN dia gunalah tangan+kaki dia kot, don't knowlah kawan yang cerita,hehe

aku rasa takpe kot kalau meminati orang yang berlainan dengan bilangan yang banyak :D
mak+kakak aku tahu kot pasal ni,aku tak tahulah kenapa,aku akan cakap lah kat mak aku kalau aku minat kat siapa-siapa,sebaiklah mak aku tak marah,haha sebab mak aku tahu aku tak matang lagi,but kan STS lah kan,kalau aku dengan kawan aku,aku akan berlagak macam dah matang,cehhh matang lah sangat kan :D setiap perempuan ni berlainan dia punya perwatakkan,dengan kawan dia,family dia,diri sendiri pon mungkin (haha,source kat tumblr )

semalam,aku dapat watikah perlantikan untuk pengawas,abang Z tu pun pengawas,so dia adalah dalam dewan,tapi sebelum startnya majlis tu,ofkos lah dah hari isnin mesti ada asembly kan? macam biasa,kalau murid biasa akan duduk dan pengawas-pengawas akan berdiri di belakang (nak tunjuklah yang pengawas ni lebih kuat than murid biasa *mata keatas tangan di bahu) kan aku cerita yang abang tu melecur kat kaki kan,so mungkin dia tak tahan nak berdiri lama,so dia duduk lah,cehh,tak tahulah aku kot perasan lebih,abang tu pandang aku,mungkin dia pandang kat aku balik sebab aku pergi pandang dia kan,don't know lah, kang buat malu je walaupon aku sorang je yang tahu aku perasan yang abang tu bukan pandang aku pon :D

alaa,menyesal pulak buang post pasal encik H,sokeylah,dia datang sekolah setiap hari rabu sebab dia nak latih budak sesi petang kawad,tak aci kan? tata lah korang Assalamualaikum ^^
you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: