Thursday, March 22, 2012

kebetulan atau jodoh

Peace upon you! ya Allah,ada tak aku cerita pasal yang aku dah jumpa crush aku punya FB, haha,yang jumpa pun akak aku LOL,gilalah :D

so kalau dah jumpa crush kita punya FB apa lagi SESI MENG''GELEDAH'' pun bermula lah,means aku stalker lah dia punya wall semua,gila dak? recently nih,aku minat gila kat nasyid,memang gila-gila lah.

macam gilanya aku dekat K-Pop + One Direction hehe,tapi nasyid memang COOL kot,dia banyak cerita pasal cinta,tapi cinta kepada Allah dan Isteri ye,beb bukan cinta yang tidak tidak. lagu yang selalu aku jadi halwa telinga aku


In-Team -Kalimah Cinta


In-Team+Nazrey(Raihan)-Kehidupan


UNIC - Atas Nama Cinta(Acapella Ver)

kumpulan nasyid yang ada dalam playlist aku : UNIC,Hijjaz,Unique,Amar,DeHearty,Far East..

dan tadi aku nak tengok wall en.H kebetulan/jodoh dia letak lagu yang sering bermain main di bibir aku,KALIMAH CINTA(suka ulang2 part dengan cinta,kenal Pencipta,dengan cinta kenal Rasulnya,kerana cinta kenal saudara~~ ) serious! aku tak tipu,buat apa aku nak buat cerita yang tidak benar.. :D
ya Allah,aku tak tahu nak cakap macam mana,but aku tetapkan dalam hati yang semua kebetulan sahaja,takut untuk aku mengharap yang kepada benda yang tidak pasti, Astagfirullahhalazim~



''MATA BOLEH BERZINA DENGAN MELIHAT,LIDAH BOLEH BERZINA DENGAN BERCAKAP,TANGAN BOLEH BERZINA DENGAN BERPEGANGAN,KAKI BOLEH BERZINA DENGAN BERJALAN KETEMPAT MAKSIAT,HATI PULA BOLEH BERZINA DENGAN MERINDUI,MENGINGATI DAN MEMBAYANGI SI DIA'' (Riwayat Bukhari Muslim ) hati-hati lah kita ya~
you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: