Friday, April 6, 2012

ampuni aku,ya Allah

kadang aku rasa takut bila menerima sesuatu nikmat,takut aku. takut akan kealpaan yang melampau,Astagfirullah. serius aku cakap,UB1 aku dapat boleh tahan lah,Alhamdulillah.then sekarang aku gila malas nak belajar,tidak kah itu dipanggil seorang yang BANGGA?

entahlah,aku takut,kenapa? kenapa aku macam ni.aku ni seorang yang terlalu cepat perasan! aku tak suka akan perasaan itu,sometimes benda kecil lah yang aku perasan,orang lain biasa je,huh lebih lah aku!

aku sedih yang aku dah tak exercise lagi T^T,serious aku dah jadi pemalas sekarang,jom cari kat google doa hilangkan sifat pemalas yang melampau

HEI INGAT KAU NAK PMR! KAU BOLEH SEBENARNYA,CUMA 1001 ALASAN SAHAJA,BOLEH LAH!


Maksud doa:

“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”



you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: