Monday, May 7, 2012

cinta bersabarlah

:)

first time guna dashboard blog baru,lantak lah,hoho

korang tahu yang aku ada masuk satu pertandingan nama pertandingan tu BICARA BERIRAMA,pernah dengar tak?tak pernah dengar? meh aku bagi info sikit (info lah sangat mata keatas tangan di bahu,buat tau :P ) BICARA BERIRAMA nih actually macam CHORAL SPEAKING tapi versi BAHASA MELAYU,cenggitu lah,tahun ni baru first time benda nih buat.

Alhamdulillah,aku dengan kawan-kawan aku hanya mendapat nombor tiga dari 7 buah sekolah,rasa kecewa tak johan tu adalah sikit tapi aku lagi suka tak menang! haha,dah pelik dah korang,taklah korang cuba fikir kalau kitaorang johan ofkos masa untuk belajar takde, 17 nih aku dah PPT,aku dahlah PMR tahun ni,haa sudah,kang ke laut study aku semua.

Alhamdulillah,aku dapat pergi PWTC,sepatutnya aku pergi dengan rombongan sekolah 3/Mei masa tu,tapi nak buat macam mana,aku kan masuk BICARA BERIRAMA,clash kot masa,so takleh nak pergi lah kan. tapi Sabtu 28/April masa tuh,aku dah pergi dulu dengan akak aku.best gila,tak ramai sangat sebab kan BERSIH 3.0 dah takut dah kitaorang kena tahan lah (boleh pulak aku tak bawak I.C. gila tak? ) kang tak pasal kena tahan sebagai PATI bukan as PENYOKONG BERSIH LOL.rasa pedih kot hidung sebab polis terpaksa guna pemedih mata (orang pedih kat mata ni kat hidung)

Alhamdulillah,aku pergi lagi kot PWTC (kiranya aku pergi PWTC 2 kali tahun ni!! Alhamdulillah nikmat orang redha dengan takdir Allah yang aku tak dapat pergi ikut rombongan sekolah, *melebih tak ayat aku*) dah mak cik aku ajak,aku ikut je lah. tapi sedih sebab kira macam aku ''melantak novel kot yang kali kedua nih,sampai akak aku terasa ''tak beli apa-apa untuk along pun'' (alahaii,dalam hati aku,maap-maap long,sorry gila T^T) takpe long nanti hari jadi along nurul belikan sesuatu untuk along,InsyaAllah~~


actually aku takleh tidur tu yang aku buat entry nih.orang takleh tidur study ni ''main'' internet pulak,Assalamualaikum korang ^^   >click here for CAFE CINTA macam best pulok guna yang baru nih,siap gambar boleh letak caption,sorrylah jakun sorang-sorang tengah malam nih,hoho

you're beautiful just like YOURSELF ♥

No comments: