Saturday, October 23, 2010

25 *wow favourite!

assalamualaaikum :) kena tagged mekasih aww ^_^

tagged ni ada rules

Pertama, Cipta tajuk sendiri

Kedua, 25 perkara yang orang lain tak tau tapi kena tau

Ketiga, tag 25 orang yang bertuah



APA YANG PATUT KORANG PERLU TAHU TENTANG LURUN *ouch :P

(1)orang kata saya perempuan *aish ko nak kena ke apa! (2) orang kata saya berkaca mata (3) orang kata saya sempurna dari segi fizikal *Alhamdulillah :) (4) orang kata saya gemuk, T^T (5) orang kata saya tak gemuk tapi cuma chubby je *aww (6) orang kata saya cute (7) orang kata saya ada kedai buah (8) orang kata saya gedik (9) orang kata saya suka senyum *kan sedekah (10) orang kata saya suka math *eish,wajib tapi lambat laa cath-up :*( (11) orang kata saya ada blog (12) orang kata saya suka korean!*suda semestinya (13) orang kata saya kuat berangan (14) orang kata saya suka buat lawak bodo! (14) orang kata saya peramah *ehe (15) orang kata saya lalai =.=

*kita bahagi laa ye?15 tuk yang kedua ,15 lagi tuk tag!,okeyh *

akak lieyana
akak hana
akak ainaa
akak eizz
cik liyyah
cik shatoza
cik fatihah
cik anis
cik lost kitty
cik/akak sabrina
cik aisyah
akak wany
akak twinklewinks
akak eyka
akak dyra

okeyh,lepas nie daa tak online~tata,assalamualaikum *salam terakhir :) err,terlebih,ahaha 30 biarlaa XD



you're beautiful just like YOURSELF ♥

2 comments:

Ardith Abdul Gani said...

cam ne ni?
x phm la lurun...

Allah's said...

@nor aliyyah : err,kita pon mula2 x paham,ko ikut je laa cam ape yang kita wat :P